Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.0 (P03W, P13W) (1986.11-2004.05) 87km » DX630 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.0 (p03w, P13w) (1986.11-2004.05) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DX630 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

DX630 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
210.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DX630

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelką głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem trzonków zaworów

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DX630 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK, TWINGO II 1.2/1.2LPG 01.96-
numery OEM:
RENAULT      7701469326

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów DX630 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.