Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 C 9, 35 S 9 (2001.11-2006.04) 90km » JM5155 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 C 9, 35 S 9 (2001.11-2006.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5155 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JM5155 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JM5155
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5155
JM5155
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JM5155

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Materiał pokrywy głowicyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5155 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD B-MAX, C-MAX, COURIER, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS C-MAX, FOCUS I 1.2-1.6ALK 08.95-
numery OEM:
FORD      1141575
FORD      1S6G6K260AA

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5155 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.