Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » JM7047 payen (federal mogul)

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7047 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JM7047 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JM7047
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7047
71.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

JM7047

Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
do cylindra silnika 4-6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7047 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów L pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, Q5, Q7, PORSCHE CAYENNE, VW PHAETON, TOUAREG 2.0/2.7D/3.0D 08.03-

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7047 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7047 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

PORSCHE

95510523110

numery OEM:
PORSCHE      955.105.231.10
VAG      059103483M

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM7047 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.