Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) (1985.01-1987.12) 68km » 0209EW peugeot citroen
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.3 (c08, C48, D08, D48) (1985.01-1987.12) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy psa 0209EW PEUGEOT CITROEN

0209EW uszczelka głowicy psa PEUGEOT CITROEN
150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0209EW

producent:

PEUGEOT CITROEN

Indeks: PSA 0209EW
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY PSA
Opis: USZCZELKA GŁOWICY PSA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0209EW
Numer dostawcy: 0209EW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy psa 0209EW PEUGEOT CITROEN

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,9mm)
numery OEM:
CITROËN      0209EW
PEUGEOT      0209.EW
PEUGEOT      0209EW
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy psa 0209EW PEUGEOT CITROEN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

PEUGEOT