Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi (1999.02-2004.11) 90km » 9677399780 peugeot citroen
wybrany samochód: 
Ford Focus I Turnier (dnw) 1.8 Turbo Di / Tddi (1999.02-2004.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy citroen peugeot 9677399780 PEUGEOT CITROEN

9677399780 uszczelka głowicy citroen peugeot PEUGEOT CITROEN
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9677399780

producent:

PEUGEOT CITROEN

Indeks: PSA 9677399780
Marka: PSA Peugeot Citroen
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY CITROEN PEUGEOT
Opis: Citroen Saxo,Xsara,Berlingo 1.4 96- /blok aluminiowy/
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0209W6
Numer dostawcy: 9677399780
Parametry:Aluminium

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy citroen peugeot 9677399780 PEUGEOT CITROEN

USZCZELKA GĂş. CITROEN AX, BERLINGO 1,4
numery OEM:
CITROËN      0209W6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy citroen peugeot 9677399780 PEUGEOT CITROEN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

PEUGEOT