Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Hyundai ELANTRA III sedan (XD) 1.6 (2000.06-2006.07) 107km » 9804315380 peugeot citroen
wybrany samochód: 
Hyundai Elantra Iii Sedan (xd) 1.6 (2000.06-2006.07) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380 PEUGEOT CITROEN

9804315380 WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT PEUGEOT CITROEN
peugeot 9804315380
WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380
9804315380
peugeot 9804315380 WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT
WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380 peugeot
WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380 peugeot
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9804315380

producent:

PEUGEOT CITROEN

WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 9804315380
Numer dostawcy: 9804315380

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380 PEUGEOT CITROEN

Wiązka przewodów elektrycznych do adaptera termostatu pasuje do: CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C3 PICASSO, C4, C4 GRAND PICASSO I 1.4/1.6/1.6LPG 02.06-
numery OEM:
CITROËN      1336 CE
CITROËN      98 043 153 80
CITROËN      98 086 469 80
PEUGEOT      1336 CE
PEUGEOT      98 043 153 80
PEUGEOT      98 086 469 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380 PEUGEOT CITROEN w samochodach:

Opinie Klientów o WIĄZKA ELEKTR.OBUDOWY TERM. PEUGEOT 9804315380 PEUGEOT CITROEN:

Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

PEUGEOT