Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 9808647280 peugeot citroen

OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280 PEUGEOT CITROEN

9808647280 OBUDOWA TERMOSTATU PSA PEUGEOT CITROEN
peugeot 9808647280
OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280
9808647280
peugeot 9808647280 OBUDOWA TERMOSTATU PSA
434.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9808647280

producent:

PEUGEOT CITROEN

C4 GRAND PICASSO PEUGEOT 308 508 1.6 09-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1336CP
Numer dostawcy: 9808647280

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280 PEUGEOT CITROEN

Termostat cieczy chłodzącej (102°C, w obudowie) pasuje do: CITROEN C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C5 III, PEUGEOT 308 II, 508 I 1.6 04.09-

OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280 producenta PEUGEOT CITROEN

CITROËN

1336CP, 9808647280

PEUGEOT

1336CP, 9808647280

numery OEM:
CITROËN      1336CP
CITROËN      9808647280
PEUGEOT      1336.CP
PEUGEOT      9808647280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280 PEUGEOT CITROEN w samochodach:

Opinie Klientów o OBUDOWA TERMOSTATU PSA 9808647280 PEUGEOT CITROEN:

Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

PEUGEOT