Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault 19 I (B/C53_) 1.9 D (B/C534, B/C53J) (1988.09-1992.04) 64km » 7.02321.17.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault 19 I (b/c53_) 1.9 D (b/c534, B/c53j) (1988.09-1992.04) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 PIERBURG

7.02321.17.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
1,313.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

7.02321.17.0

dostawca:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Techniczny numer informacyjnyPI 1649
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 PIERBURG

Przepustnica spalin pasuje do: MITSUBISHI CANTER (FB7, FB8, FE7, FE8) VII, CANTER (FE5, FE6) VI 3.0D 08.05-
numery OEM:
IVECO      504334481
IVECO      5801730514
IVECO      5801789419

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.02321.17.0

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.