Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 7.02321.17.0 pierburg

Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 PIERBURG

7.02321.17.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
1,300.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.02321.17.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Techniczny numer informacyjny PI 1649
nr EAN 4028977874895

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 PIERBURG

Przepustnica spalin pasuje do: MITSUBISHI CANTER (FB7, FB8, FE7, FE8) VII, CANTER (FE5, FE6) VI 3.0D 08.05-

Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 producenta PIERBURG

IVECO

504334481, 5801730514, 5801789419

numery OEM:
IVECO      504334481
IVECO      5801730514
IVECO      5801789419

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.02321.17.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.02321.17.0

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.