Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 7.02550.62.0 pierburg

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.62.0 PIERBURG

7.02550.62.0 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" PIERBURG
320.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

7.02550.62.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 114
Długość całkowita [mm] 150
Ciśnienie [bar] 4
Ciśnienie [psi] 58
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977717376

skład zestawu:
7.02550.63.0 Pompa paliwa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.62.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A3, A4 B6, A6 C5; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, AROSA, CORDOBA, TOLEDO II; SKODA FABIA I, FABIA II, FELICIA II, ROOMSTER, SUPERB I 1.2-4.2 06.94-05.15
numery OEM:
SKODA      3B0 919 051A
SKODA      3B0 919 051C
VOLKSWAGEN      3B0 919 051A
VOLKSWAGEN      3B0 919 051C

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.62.0 PIERBURG w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.