Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 560 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.10.0 PIERBURG
CITROËN | 6LS0 01 | |
OPEL | 4408954 | |
OPEL | 8 55 350 | |
OPEL | 91160174 | |
PEUGEOT | 6LS0 01 | |
RENAULT | 77 00 107 433 | |
RENAULT | 77 00 107 541 | |
RENAULT | 77 00 107 561 | |
RENAULT | 77 00 108 027 | |
RENAULT | 77 00 109 844 | |
RENAULT | 82 00 033 864 | |
RENAULT | 82 00 034 961 | |
RENAULT | 82 00 034 964 | |
RENAULT | 82 00 196 260 | |
RENAULT | 82 00 551 743 | |
VAUXHALL | 4408954 | |
VAUXHALL | 8 55 350 | |
VAUXHALL | 91160174 | |
DACIA | 77 00 109 844 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.10.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.