Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Seat AROSA (6H1) 1.7 SDI (1997.08-2004.06) 60km » 7.03608.16.0 pierburg
wybrany samochód: 
Seat Arosa (6h1) 1.7 Sdi (1997.08-2004.06) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 PIERBURG

7.03608.16.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
pierburg 7.03608.16.0
Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0
7.03608.16.0
614.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.03608.16.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Techniczny numer informacyjnyPI 1649

skład zestawu:
7.07696.00.0 Zestaw naprawczy, rura wydechowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, Q2, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA KAROQ, OCTAVIA III, SUPERB III, VW ARTEON, GOLF SPORTSVAN VII, GOLF VII, PASSAT B8 1.6D/2.0D 04.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0 253 691 F
SEAT      5Q0 253 691 F
SKODA      5Q0 253 691 F
VOLKSWAGEN      5Q0 253 691 F

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.03608.16.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.03608.16.0

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.