Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 7.03703.19.0 pierburg

Korpus przepustnicy 7.03703.19.0 PIERBURG

7.03703.19.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
pierburg 7.03703.19.0
Korpus przepustnicy 7.03703.19.0
7.03703.19.0
pierburg 7.03703.19.0 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 7.03703.19.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.19.0 pierburg
537.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

7.03703.19.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 40
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0092
nr EAN 4028977684043

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.03703.19.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: RENAULT CLIO III, MODUS, TWINGO II, WIND 1.2 03.07-
numery OEM:
NISSAN      16118-00Q0H
NISSAN      16118-00QAH
RENAULT      82 00 570 865
zamienniki:
V46-81-0002
brak
VEMO

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.03703.19.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.03703.19.0

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.