Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Bmw 5 Touring (F11) 520 d (2014.07-2017.02) 190km » 7.03703.72.0 pierburg
wybrany samochód: 
Bmw 5 Touring (f11) 520 D (2014.07-2017.02) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 PIERBURG

7.03703.72.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
pierburg 7.03703.72.0
Korpus przepustnicy 7.03703.72.0
7.03703.72.0
pierburg 7.03703.72.0 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 pierburg
Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 pierburg
474.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.03703.72.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]45
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FUSION, OPEL CORSA C 1.2-1.6LPG 11.01-
numery OEM:
FORD      1 333 604
FORD      1 358 593
FORD      1 404 858
FORD      1 483 795
FORD      1 505 642
FORD      2S6U-9F991-EA
FORD      2S6U-9F991-EB
FORD      2S6U-9F991-FA
FORD      2S6U-9F991-FB
FORD      2S6U-9F991-GA
zamienniki:
LTH549
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.03703.72.0 PIERBURG w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.