Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 (2008.09-???) 364km » 7.05656.46.0 pierburg
wybrany samochód: 
Chrysler 300c (lx, Le) 5.7 (2008.09-???) 364km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.05656.46.0 PIERBURG

7.05656.46.0 Pompa paliwa PIERBURG
563.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.05656.46.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.05656.46.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN, SAAB 9-3 1.3D/1.9D 04.04-04.15
numery OEM:
OPEL      0815171
OPEL      0815172
OPEL      5815010
OPEL      5815034
OPEL      5815035
OPEL      5815049
OPEL      5815055
OPEL      93181022
OPEL      93183815
OPEL      93184862
OPEL      93187098
OPEL      93188871
OPEL      93190713
OPEL      93190714
SAAB      93190713
SAAB      93190714
VAUXHALL      0815171
VAUXHALL      0815172
VAUXHALL      5815010
VAUXHALL      5815035
VAUXHALL      5815049
VAUXHALL      5815055
VAUXHALL      93181022
VAUXHALL      93183815
VAUXHALL      93184862
VAUXHALL      93187098
VAUXHALL      93188871
VAUXHALL      93190713
VAUXHALL      93190714
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 7.05656.46.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.05656.46.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.