Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 35C14 G, 35C14 G/P, 35S14 G, 35S14 G/P, 35C14 GD,... (2007.07-2011.08) 136km » 7.06032.34.0 pierburg
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 35c14 G, 35c14 G/p, 35s14 G, 35s14 G/p, 35c14 Gd,... (2007.07-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.34.0 PIERBURG

609.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.06032.34.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.34.0 PIERBURG

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: JAGUAR F-TYPE, XE, XF I, XF II, XF SPORTBRAKE, XJ, XK II, LAND ROVER DISCOVERY IV, DISCOVERY V, RANGE ROVER III, RANGE ROVER IV 2.0-5.0 02.05-
numery OEM:
JAGUAR      C2Z 22287
JAGUAR      C2Z 31828
JAGUAR      DX23-9D376-AA
JAGUAR      DX23-9D376-AB
LAND ROVER      LR011308
LAND ROVER      LR032174
LAND ROVER      LR035527
LAND ROVER      LR081595
zamienniki:
V48-25-0002
brak
VEMO

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.34.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.34.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.