Napięcie [V] | 13,5 |
Średnica [mm] | 122,25 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 8 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ciśnienie [psi] | 43,5 |
Liczba połączeń | 2 |
Natężenie prądu do [A] | 10,4 |
Długość całkowita [mm] | 232 |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA PAL. MODUŁ VW GOLF 1,8 97- 7.11775.01.0 PIERBURG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1J0919087J
1J0919087J
1J0919087J
AUDI | 1J0 919 087J | |
SKODA | 1J0 919 087J | |
VOLKSWAGEN | 1J0 919 087J |
Zastosowanie POMPA PAL. MODUŁ VW GOLF 1,8 97- 7.11775.01.0 PIERBURG w samochodach: