Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën C25 Platforma / podwozie (280_, 290_) 1.8 E (1987.07-1994.02) 69km » 7.21749.50.0 pierburg
wybrany samochód: 
Citroën C25 Platforma / Podwozie (280_, 290_) 1.8 E (1987.07-1994.02) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.21749.50.0 PIERBURG

7.21749.50.0 Pompa paliwa PIERBURG
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21749.50.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Średnica 1 [mm]6
Średnica 2 [mm]6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21749.50.0 PIERBURG

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: CITROEN BX, C15/MINIVAN, LNA, VISA, PEUGEOT 104, 205 I, 205 II 0.9-1.4 10.72-12.96
numery OEM:
CITROËN      25 061420
CITROËN      55 06935
CITROËN      79 10011274
CITROËN      79 10012490
CITROËN      79 10012506
CITROËN      79 10014057
CITROËN      79 10031944
CITROËN      91 507061
CITROËN      91 50706180
CITROËN      91 539941
PEUGEOT      1450 34
PEUGEOT      1450 52
PEUGEOT      1450 55
RENAULT      77 00 704 262
RENAULT      77 01 348 117
RENAULT      77 01 349 400
RENAULT      77 01 365 509
RENAULT      79 10 012 490
TALBOT      7910 031944
TALBOT      9150 706180
TALBOT      9150 730680
TALBOT      9153 796680

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21749.50.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21749.50.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.