Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 16V Turbo (2004.05-2009.03) 163km » 7.21752.50.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Coupé-cabriolet (em0/1_) 2.0 16v Turbo (2004.05-2009.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.21752.50.0 PIERBURG

7.21752.50.0 Pompa paliwa PIERBURG
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21752.50.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Średnica 1 [mm]6
Średnica 2 [mm]6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21752.50.0 PIERBURG

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: CITROEN 2 CV, ACADIANE, LNA, VISA 0.4/0.6 01.70-03.91
numery OEM:
CITROËN      25 066358
CITROËN      54 00346
CITROËN      55 07913
CITROËN      75 515547
CITROËN      75 522439
CITROËN      75 522440
CITROËN      95 495108
CITROËN      95 495198
CITROËN      A 1730
CITROËN      A 17304
CITROËN      A 1730A
CITROËN      A 1734
CITROËN      A 173A0
CITROËN      AM 1730A
CITROËN      AM 1730C
CITROËN      AY 1730
CITROËN      AY 1730A
CITROËN      AY 1730C
CITROËN      AY 1730RP

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21752.50.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21752.50.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.