Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V (1987.06-1989.12) 140km » 7.22510.03.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Ii (19e, 1g2, 165) 1.8 16v (1987.06-1989.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór filtra węglowego 7.22510.03.0 PIERBURG

7.22510.03.0 Zawór filtra węglowego PIERBURG
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.22510.03.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Rodzaj zaworuZawór odcinający
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór filtra węglowego 7.22510.03.0 PIERBURG

Elektryczny zawór sterujący (12V) pasuje do: VOLVO C70 I, S70, S80 I, V70 I, XC70 I 2.0-3.0 12.95-07.06
numery OEM:
VOLVO      9486016

Zastosowanie Zawór filtra węglowego 7.22510.03.0 PIERBURG w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.