Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 60 | |
Ciężar [kg] | 1,10 | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Średnica 2 [mm] | 15 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 150 | |
Długość 1 [mm] | 119 | |
Długość 2 [mm] | 181 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,78 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Długość 1 [mm] | 124 | |
Długość 2 [mm] | 182 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Ciężar [kg] | 1,15 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 7 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 170 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,40 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 8 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,15 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 85 | |
Długość 2 [mm] | 134 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,86 | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 121 | |
Długość 2 [mm] | 199 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,77 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 | |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Długość 1 [mm] | 135 | |
Długość 2 [mm] | 197 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,56 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 111 | |
Długość 2 [mm] | 168 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Ciężar [kg] | 1,10 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 6,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 60 | |
Ciężar [kg] | 1,16 | |
Średnica 1 [mm] | 10 | |
Średnica 2 [mm] | 15 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Długość 1 [mm] | 129 | |
Długość 2 [mm] | 204 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,88 | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Średnica 2 [mm] | 15 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 131 | |
Długość 2 [mm] | 200 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Ciężar [kg] | 0,80 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,84 | |
Średnica 1 [mm] | 19 | |
Średnica 2 [mm] | 8 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 150 | |
Długość 1 [mm] | 153 | |
Długość 2 [mm] | 212 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,71 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 2 [mm] | 199 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,86 | |
Średnica 2 [mm] | 8 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 1 [mm] | 118 | |
Długość 2 [mm] | 168 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,88 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 8 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 1 [mm] | 118 | |
Długość 2 [mm] | 208 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 52 | |
Ciężar [kg] | 0,78 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 1 [mm] | 64 | |
Długość 2 [mm] | 182 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,55 | |
Średnica 1 [mm] | 9 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 95 | |
Długość 1 [mm] | 110 | |
Długość 2 [mm] | 170 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,80 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 2 [mm] | 203 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Ciężar [kg] | 0,33 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 95 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Ciężar [kg] | 0,38 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Ciężar [kg] | 0,78 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,33 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 110 | |
Długość 1 [mm] | 72 | |
Długość 2 [mm] | 130 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 39 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 70 | |
Długość 1 [mm] | 79 | |
Długość 2 [mm] | 138 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,76 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 110 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 110 | |
Długość 1 [mm] | 64 | |
Długość 2 [mm] | 138 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,36 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 10 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 1 [mm] | 67 | |
Długość 2 [mm] | 116 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 10 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 1 [mm] | 66 | |
Długość 2 [mm] | 110 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 64 | |
Długość 2 [mm] | 138 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,32 | |
Średnica 1 [mm] | 6 | |
Średnica 2 [mm] | 10 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 | |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Długość 1 [mm] | 65 | |
Długość 2 [mm] | 175 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,40 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 | |
Wydatek [l/h] | 120 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 110 | |
Długość 1 [mm] | 64 | |
Długość 2 [mm] | 138 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 37 | |
Ciężar [kg] | 0,34 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 80 | |
Długość 1 [mm] | 82 | |
Długość 2 [mm] | 128 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 37 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Długość 1 [mm] | 82 | |
Długość 2 [mm] | 128 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,34 | |
Średnica 1 [mm] | 9 | |
Średnica 2 [mm] | 11 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Długość 1 [mm] | 73 | |
Długość 2 [mm] | 114 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,56 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 120 | |
Długość 1 [mm] | 97 | |
Długość 2 [mm] | 147 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,32 | |
Średnica 1 [mm] | 9 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 70 | |
Długość 1 [mm] | 64 | |
Długość 2 [mm] | 127 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 37 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Średnica 1 [mm] | 9 | |
Średnica 2 [mm] | 22 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Długość 1 [mm] | 69 | |
Długość 2 [mm] | 126 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,60 | |
Średnica 1 [mm] | 9 | |
Średnica 2 [mm] | 51 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 70 | |
Długość 2 [mm] | 141 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,61 | |
Średnica 1 [mm] | 9 | |
Średnica 2 [mm] | 51 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 80 | |
Długość 2 [mm] | 141 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,52 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 80 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,54 | |
Średnica 1 [mm] | 7 | |
Średnica 2 [mm] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 120 | |
Długość 1 [mm] | 96 | |
Długość 2 [mm] | 142 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,99 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 6,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 36 | |
Ciężar [kg] | 0,22 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 75 | |
Długość 1 [mm] | 66 | |
Długość 2 [mm] | 97 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,61 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,32 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 10 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 95 | |
Długość 1 [mm] | 67 | |
Długość 2 [mm] | 113 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,54 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Długość 1 [mm] | 97 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020