Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro (2013.05-2016.05) 224km » 14 110 qap
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tfsi Quattro (2013.05-2016.05) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa paliwa audi vw diesel 1,9 tdi 14 110 QAP

73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

14 110

producent:

QAP

Indeks: QAP 14 110
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Pompa paliwowa
Nazwa: POMPA PALIWA AUDI VW DIESEL 1,9 TDI
Opis: Audi A3,Skoda Fabia,Seat Toledo,Arosa,Ford Galaxy sam wkład pompy 0,5 bar
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1J0919050
Numer dostawcy: 14 110
Parametry:wkład

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa paliwa audi vw diesel 1,9 tdi 14 110 QAP

numery OEM:
VAG      1J0 919 050
VAG      1J0 919 050 B
VAG      1J0 919 050 G
VAG      1K0 919 050 D
VAG      1K0 919 050 G
VAG      3C0 919 050 E
VAG      3C0 919 050 G
VAG      7M3 919 050
VAG      7M3 919 050 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa paliwa audi vw diesel 1,9 tdi 14 110 QAP w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

QAP