Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 26026 qap

alternator 12v 26026 QAP

240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26026

producent:

QAP

Indeks: QAP 26026
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR 12V
Opis: 90A VW
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 211175902
Numer dostawcy: 26026
Parametry:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Napięcie [V] : 14
Prąd ładowania alternatora [A] : 90
Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 56

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator 12v 26026 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

alternator 12v 26026 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE alternator 12v 26026 producenta QAP

SKODA

037903025C, 443113517183

AUDI

037903025C

numery OEM:
AUDI      037 903 025C
FORD      9 5VW 10300JA
SEAT      037 903 025C
SKODA      037 903 025C
SKODA      443 113 517183
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator 12v 26026 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator 12v 26026 QAP:

Jerzy, Łomża
2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP