Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) (2013.01-???) 132km » 26298 qap
wybrany samochód: 
Renault Scénic Iii (jz0/1_) 1.2 Tce (jz16) (2013.01-???) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

alternator 12v ford 26298 QAP

406.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26298

producent:

QAP

Indeks: QAP 26298
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR 12V FORD
Opis: 120A FORD
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1429688
Numer dostawcy: 26298
Parametry:Prąd ładowania alternatora [A] : 120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator 12v ford 26298 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1229421
FORD      1376695
FORD      1376696
FORD      1429688
FORD      1429689
FORD      1464784
FORD      1465173
FORD      1477971
FORD      1477972
FORD      2T1U10300AC
FORD      2T1U10300AD
FORD      2T1U10300AF
FORD      2T1U10300AG
FORD      2T1U10300AH
FORD      2T1U10300AJ
FORD      2T1U10300AK
FORD      2T1U10300AL
FORD      2T1U10300AM
FORD      2T1U10300CA
FORD      2T1U10300CB
FORD      2T1U10300CC
FORD      2T1U10300CD
FORD      2T1U10300CE
FORD      2T1U10300CF
FORD      4371000
FORD      4374447
FORD      4394204
FORD      4531025
FORD      4531026
FORD      5128966
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator 12v ford 26298 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator 12v ford 26298 QAP:

Jerzy, Łomża
2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP