Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 26427 qap

alternator 12v alfa fiat opel 26427 QAP

368.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26427

dostawca:

QAP

Indeks: QAP 26427
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR 12V ALFA FIAT OPEL
Opis: 120A Alfa Romeo 159 1.9JTDM, Fiat 1.9D Multijet , Opel Astra H , Vectra C, Zafira 1.9CDTI
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 73503235
Numer dostawcy: 26427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator 12v alfa fiat opel 26427 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

alternator 12v alfa fiat opel 26427 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE alternator 12v alfa fiat opel 26427 producenta QAP

FIAT

71784513, 73503235

OPEL

13117341, 6204188, 73503235, 93180102, R1530100, YM13117340

numery OEM:
FIAT      71784513
FIAT      73503235
OPEL      13117341
OPEL      6204188
OPEL      73503235
OPEL      93180102
OPEL      R1530100
OPEL      YM13117340
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator 12v alfa fiat opel 26427 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator 12v alfa fiat opel 26427 QAP:

Jerzy, Łomża
2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.