Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 26438 qap

alternator 12v 26438 QAP

351.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26438

producent:

QAP

Indeks: QAP 26438
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR 12V
Opis: 140A OPEL
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 1204160
Numer dostawcy: 26438
Parametry:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Napięcie [V] : 14
Prąd ładowania alternatora [A] : 140
Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 50
Zacisk : M8 B+
Otwór - śr. 1 [mm] : 11

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator 12v 26438 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

alternator 12v 26438 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE alternator 12v 26438 producenta QAP

OPEL

1204160, 13108596, 5470513, 9200959, 93174497

numery OEM:
OPEL      1204160
OPEL      13108596
OPEL      5470513
OPEL      9200959
OPEL      93174497
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator 12v 26438 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator 12v 26438 QAP:

Jerzy, Łomża
2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP