Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Alfa Romeo 156 (932_) 2.0 16V T.SPARK (932A21__) (2000.10-2002.03) 150km » 26660 qap
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 2.0 16v T.spark (932a21__) (2000.10-2002.03) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

alternator 12v 26660 QAP

353.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26660

producent:

QAP

Indeks: QAP 26660
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR 12V
Opis: 95A NISSAN Primastar 2.0 ,OPEL Vivaro 2.0 16V, RENAULT Laguna II 2.0
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 4411072
Numer dostawcy: 26660
Parametry:Prąd ładowania alternatora [A] : 95
Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 49
Zacisk : M8
Otwór - śr. 1 [mm] : 8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator 12v 26660 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      4411072
OPEL      4431557
RENAULT      7711135072
RENAULT      8200153710
RENAULT      8200495278
RENAULT      8200690194
VAUXHALL      93160649
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator 12v 26660 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator 12v 26660 QAP:

Jerzy, Łomża
2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP