Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 26666 qap

alternator 12v 26666 QAP

616.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26666

producent:

QAP

Indeks: QAP 26666
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR 12V
Opis: 180A SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI, SKODA SUPERB (3T4) 1.6/2.0 TDI, VW CC (358) 2.0 TDI, CRAFTER (2E_) 2.5 TDI, PASSAT (362) 2.0 TDI, TOURAN (1T1, 1T2) 2.0 TDI,
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 021903026G
Numer dostawcy: 26666
Parametry:Napięcie [V] : 14
Prąd ładowania alternatora [A] : 180
Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 56
Zacisk : M8 B+
Otwór - śr. 1 [mm] : 8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator 12v 26666 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

alternator 12v 26666 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE alternator 12v 26666 producenta QAP

numery OEM:
CHRYSLER      04801715AA
VAG      021903026G
VAG      021903026GX
VAG      021903026L
VAG      03G903023
VAG      03G903023X
VAG      03L903023E
VAG      03L903024J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator 12v 26666 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator 12v 26666 QAP:

Jerzy, Łomża
2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP