Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 26681 qap

alternator seat skoda vw 26681 QAP

346.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

26681

producent:

QAP

Indeks: QAP 26681
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Alternator
Nazwa: ALTERNATOR SEAT SKODA VW
Opis: 1.7 SDi/1.9 D/SDI
Dane dodatkowe: Kaucja netto = 45,00
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 028903026A
Numer dostawcy: 26681
Parametry:Prąd ładowania alternatora [A] : 90
Ilość żeber : 5
Koło pasowe o śr. [mm] : 54
Zacisk : M8
Otwór - śr. 1 [mm] : 8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie alternator seat skoda vw 26681 QAP

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

alternator seat skoda vw 26681 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE alternator seat skoda vw 26681 producenta QAP

SEAT

028903026A

numery OEM:
SEAT      028903026A
VAG      028903026A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie alternator seat skoda vw 26681 QAP w samochodach:

Opinie Klientów o alternator seat skoda vw 26681 QAP:

2022-01-07
 5/5
Wcześniej kupiony alternator tej samej marki zepsuł się po trzech latach. Czy to właściwe i prawidłowe? Alternatory Boscha pracują po 20 lat!

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

QAP