Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 0018 quick brake aps

Śruba 0018 Quick Brake ApS

0018 Śruba Quick Brake ApS
quick brake 0018
Śruba 0018
0018
quick brake 0018 Śruba
6.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (11 ocen)
numer części:

0018

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 37
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza 10
nr EAN 5706021008746

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba 0018 Quick Brake ApS

Odpowietrznik hamulca (M10x1mm) pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II, DAIHATSU ROCKY, FORD FIESTA I, TAUNUS, TRANSIT, TOYOTA HIACE IV 0.9-2.8D 01.70-08.04
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba 0018 Quick Brake ApS w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba 0018 Quick Brake ApS:

2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-11
 5/5
ok
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.