Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 Sportback (8TA) 3.0 TDI quattro (2009.09-2012.03) 240km » 114-5038 quick brake aps
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (8ta) 3.0 Tdi Quattro (2009.09-2012.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 114-5038 Quick Brake ApS

114-5038 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca Quick Brake ApS
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

114-5038

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]48
nr EAN5706021184662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 114-5038 Quick Brake ApS

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 48) pasuje do: ALFA ROMEO 75, ALFETTA, SPIDER, AUDI 80 B1, BMW 1502-2002 (E10), OPEL KADETT C, REKORD C, REKORD D 1.0-3.2 08.66-12.93
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 114-5038 Quick Brake ApS w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 114-5038 Quick Brake ApS:

2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu