Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT (BF106) (1985.08-1993.08) 105km » 32.416 quick brake aps
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.6 Gt (bf106) (1985.08-1993.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 32.416 Quick Brake ApS

32.416 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
quick brake 32.416

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

32.416

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]393
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
nr EAN5706021134711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 32.416 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 393mm, M10x1/M10x1) pasuje do: VOLVO V40, FORD FOCUS II, MAZDA 3, 5 1.3-2.5 10.03-
numery OEM:
FORD      1302601
FORD      1306241
FORD      1405494
FORD      3M512282FA
FORD      3M512282FC
MAZDA      BP4L43980D
MAZDA      BP4L43980E
VOLVO      31317913
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 32.416 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.