Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Tata (telco) LOADBETA 1.9 D Napęd na wszystkie koła (1995.11-2006.12) 90km » 32.937 quick brake aps
wybrany samochód: 
Tata (telco) Loadbeta 1.9 D Napęd Na Wszystkie Koła (1995.11-2006.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 32.937 Quick Brake ApS

32.937 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

32.937

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]440
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
nr EAN5706021049213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 32.937 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 440mm, M10x1/M10x1) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.0-2.9 09.88-07.06
numery OEM:
SEAT      1H0611701
SEAT      1H0611701F
SEAT      6K0611701
VOLKSWAGEN      1H0611701
VOLKSWAGEN      1H0611701F
VOLKSWAGEN      6K0611701
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 32.937 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.