Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 109km » 37.913 quick brake aps
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 37.913 Quick Brake ApS

37.913 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

37.913

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]415
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
nr EAN5706021068658

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 37.913 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 415mm, M10x1/M10x1) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 08.98-03.05
numery OEM:
FORD      1124059
FORD      1138461
FORD      1148270
FORD      98AG2282DA
FORD      98AG2282DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 37.913 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.