Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 50.887 quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 50.887 Quick Brake ApS

50.887 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
 

    Ocena:
numer części:

50.887

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 530
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 5706021135442

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 50.887 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny przód P (dł. 530mm, M10x1) pasuje do: HYUNDAI I30; KIA CEE'D, PRO CEE'D 1.4-2.0LPG 12.06-02.13
numery OEM:
HYUNDAI      587321H000
HYUNDAI      587321M000
HYUNDAI      587322L000
KIA      587321H000
KIA      587321M000
KIA      587322L000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 50.887 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.