Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 (2007.09-2009.12) 507km » 58.884 quick brake aps
wybrany samochód: 
Ford Usa Mustang Coupe 5.4 (2007.09-2009.12) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 58.884 Quick Brake ApS

58.884 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

58.884

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]502
Wymiar gwintuM10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN5706021145663

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 58.884 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny przód L (dł. 502mm, M10x1) pasuje do: HYUNDAI COUPE II 1.6/2.0/2.7 01.01-08.09
numery OEM:
HYUNDAI      587312C100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 58.884 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.