Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Fso POLONEZ III sedan 1.4 i 16V (1992.09-2002.03) 103km » WS 0162 A quick brake aps
wybrany samochód: 
Fso Polonez Iii Sedan 1.4 I 16v (1992.09-2002.03) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych WS 0162 A Quick Brake ApS

WS 0162 A Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych Quick Brake ApS
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

WS 0162 A

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]100
nr EAN5706021052497

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych WS 0162 A Quick Brake ApS

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód (ilość w opakowaniu: 1szt.) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W169), A (W176), A (W177), AMG GT (C190), AMG GT (R190) 1.3-Electric 10.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0074209520
MERCEDES-BENZ      1695401617
MERCEDES-BENZ      2115401717
MERCEDES-BENZ      2205400617
MERCEDES-BENZ      2205400717
MERCEDES-BENZ      A0074209520
MERCEDES-BENZ      A1695401617
MERCEDES-BENZ      A2115401717
MERCEDES-BENZ      A2205400617
MERCEDES-BENZ      A2205400717
MAYBACH      2115401717
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych WS 0162 A Quick Brake ApS w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych WS 0162 A Quick Brake ApS:

Krzysztof, Mława
2023-04-17
 5/5
Tanie i b.dobre.
Michał, Serock
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Warszawa
2022-05-29
 5/5
Szczęki hamulcowe Brembo bez uwag. Przegląd na 5

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.