Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro (2008.10-2011.08) 190km » RH01-2043 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C6 (4fh) 2.7 Tdi Quattro (2008.10-2011.08) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2043 REINHOCH

RH01-2043 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2043
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2043
RH01-2043
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2043

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość [mm]165
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość [mm]165
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2043 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 I, C4 II, DS4 PEUGEOT 3008, 3008 I, 3008 II, 308, 308 I, 308 I/KOMBI, 408 1.2-Electric 07.05-
numery OEM:
CITROËN      3817.75
CITROËN      3817.88
PEUGEOT      3817.75
PEUGEOT      3817.88

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2043 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.