Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI (2004.11-2008.10) 180km » RH01-4011 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi (2004.11-2008.10) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4011 REINHOCH

RH01-4011 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4011
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4011
RH01-4011
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-4011

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x2
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4011 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: VOLVO 240, 260, 740, 760, 780, 940, 940 II, 960, 960 II, S80 I, S90 I, V90 I 2.0-2.9 08.74-08.05
numery OEM:
VOLVO      1205658
VOLVO      3516944
zamienniki:
43-0212
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4011 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.