Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) (2015.01-???) 136km » RH01-4057 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti (_76) (2015.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4057 REINHOCH

RH01-4057 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4057
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4057
RH01-4057
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4057

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM14
Średnica 1 [mm]15,65
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]119
Długość 2 [mm]23,6
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]20
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4057 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA VI, FIESTA VII 1.0-2.0 10.10-
numery OEM:
FORD      1455339
FORD      1545339
FORD      1894114
FORD      2095043
FORD      2248199
FORD      2391607
FORD      8V513C437AA
FORD      BE823A131A
FORD      BE8Z3A131A
FORD      H1BZ-3A130-B
FORD      J7BC3C437AA
FORD      KTH1BC3C437AA
MAZDA      8V513C437AA
MAZDA      D651-32-290
MAZDA      D653-32-290
MAZDA      D654-32-290
FORD USA      8V513C437AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4057 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.