Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-5017 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 REINHOCH

RH01-5017 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5017
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017
RH01-5017
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5017

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]75
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]75

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A, MONTEREY B 2.0-3.5 08.87-06.01

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 producenta REINHOCH

OPEL

324058, 8944594810, 920374, 94419409, 97020954

numery OEM:
OPEL      324058
OPEL      8944594810
OPEL      920374
OPEL      94419409
OPEL      97020954
VAUXHALL      324058
VAUXHALL      920374
VAUXHALL      94419409
VAUXHALL      97020954
zamienniki:
9534
brak
SIDEM
43-0099
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.