Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-6011 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-6011 REINHOCH

RH01-6011 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-6011
Końcówka drążka kierowniczego RH01-6011
RH01-6011
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-6011

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]144
Wymiar gwintuM15x1.5
Rozmiar klucza22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6011 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHRYSLER 300C 2.7-6.1 09.04-

Końcówka drążka kierowniczego RH01-6011 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-6011 producenta REINHOCH

CHRYSLER

52013468AB, 52013468AC, 52013468AD, 68141049AA

numery OEM:
CHRYSLER      52013468AB
CHRYSLER      52013468AC
CHRYSLER      52013468AD
CHRYSLER      68141049AA
zamienniki:
43-0004
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6011 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.