Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro (1991.10-1994.02) 280km » RH02-2019 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi V8 (441, 442, 4c2, 4c8) 4.2 Quattro (1991.10-1994.02) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2019 REINHOCH

RH02-2019 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2019
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2019
RH02-2019
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2019

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]320
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2019 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I FIAT 131, COUPE, DUCATO, MAREA, MULTIPLA, SCUDO, ULYSSE LANCIA ZETA PEUGEOT 806 1.2-2.8D 01.81-06.10
numery OEM:
CITROËN      9566950880
FIAT      9566950880
FIAT      9947713
LANCIA      9566950880
PEUGEOT      3812A4
zamienniki:
41-0214
brak
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2019 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.