Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.5 dCi 90 (J5N4, J5M5, J5MW, J5M6, J5AL, J5AJ) (2013.06-???) 90km » RH02-5001 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Captur I (j5_, H5_) 1.5 Dci 90 (j5n4, J5m5, J5mw, J5m6, J5al, J5aj) (2013.06-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001 REINHOCH

RH02-5001 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-5001
Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001
RH02-5001
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-5001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: OPEL VECTRA B SAAB 9-5 1.6-3.0D 09.95-12.09
numery OEM:
OPEL      1603198
OPEL      1603206
OPEL      324186
SAAB      4836557
SAAB      4905659
VAUXHALL      1603198
VAUXHALL      1603206
VAUXHALL      324186

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.