Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro (2007.06-2012.03) 240km » RH03-2004 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.0 Tdi Quattro (2007.06-2012.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-2004 REINHOCH

RH03-2004 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-2004
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH03-2004

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Wymiar stożka [mm]16
Wersjamod.2.0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-2004 REINHOCH

Sworzeń wahacza
numery OEM:
NISSAN      5450100Q0G
NISSAN      5450100Q0L
NISSAN      5450100QAH
RENAULT      7701462182
RENAULT      7701468411
RENAULT      7701468883
RENAULT      7701472038
DACIA      6001547918

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-2004 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH