Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel VECTRA C (Z02) 1.9 CDTI (F69) (2005.10-2008.08) 100km » RH03-2013 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 1.9 Cdti (f69) (2005.10-2008.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-2013 REINHOCH

RH03-2013 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-2013
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH03-2013

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Wymiar stożka [mm]16
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-2013 REINHOCH

Sworzeń wahacza
numery OEM:
PEUGEOT      3640.38
PEUGEOT      3640.42
PEUGEOT      96025445
PEUGEOT      96035445
PEUGEOT      96103696
zamienniki:

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-2013 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH