Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dTi (LA1U) (2001.02-2003.08) 80km » RH03-4007 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Megane I Classic (la0/1_) 1.9 Dti (la1u) (2001.02-2003.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-4007 REINHOCH

RH03-4007 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-4007
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH03-4007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Wymiar stożka [mm]15,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-4007 REINHOCH

Sworzeń wahacza
numery OEM:
PEUGEOT      1629089280
VOLVO      1229573
VOLVO      1270477
VOLVO      1273819
VOLVO      1359590
VOLVO      270477
VOLVO      2704773

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-4007 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH