Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LV10, LV12, LV521, LV321) (1988.11-1999.05) 154km » RH03-4014 reinhoch
wybrany samochód: 
Mazda Mpv I (lv) 3.0 I V6 (lv10, Lv12, Lv521, Lv321) (1988.11-1999.05) 154km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-4014 REINHOCH

RH03-4014 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-4014
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

RH03-4014

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]130
Szerokość [mm]70,5
Wysokość [mm]71,5
Wymiar gwintuPinch Bolt 21mm

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-4014 REINHOCH

Sworzeń wahacza przód L (przód) pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, GRAND C-MAX, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TRANSIT CONNECT 1.0-Electric 04.10-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-4014 REINHOCH w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza RH03-4014 REINHOCH:

Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.