Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) (2019.09-???) 143km » RH11-1017 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Tourer Bus (b907) 414 Cdi (907.741, 907.743, 907.745) (2019.09-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-1017 REINHOCH

RH11-1017 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-1017
Poduszka silnika RH11-1017
RH11-1017
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-1017

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-1017 REINHOCH

Poduszka silnika przód P, gumowo-metalowa pasuje do: FIAT CROMA, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3 1.6/1.8/1.9D 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      51771437
OPEL      5684647
OPEL      5684658
SAAB      13126584
SAAB      13220095
VAUXHALL      13126584
VAUXHALL      13220095

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-1017 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH