Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V (1999.02-2004.11) 131km » RH11-3086 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Focus I Turnier (dnw) 2.0 16v (1999.02-2004.11) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-3086 REINHOCH

RH11-3086 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-3086
Poduszka silnika RH11-3086
RH11-3086
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-3086

producent:

REINHOCH

Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj skrzyni biegówdla manualnej skrzyni biegów
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]0,516
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Liczba otworów do mocowania4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-3086 REINHOCH

Poduszka silnika
numery OEM:
CHRYSLER      05101457AA
CHRYSLER      5101457AA
DODGE      05101457AA
DODGE      5101457AA
IVECO      220 240 0218
MERCEDES-BENZ      05101457AA
MERCEDES-BENZ      140 240 11 18
MERCEDES-BENZ      140 240 12 18
MERCEDES-BENZ      140 240 13 18
MERCEDES-BENZ      140 240 17 18
MERCEDES-BENZ      140 240 18 18
MERCEDES-BENZ      170 240 00 18
MERCEDES-BENZ      212 240 03 18
MERCEDES-BENZ      212 240 04 18
MERCEDES-BENZ      212 240 06 18
MERCEDES-BENZ      212 240 07 18
MERCEDES-BENZ      212 240 08 18
MERCEDES-BENZ      212 240 10 18
MERCEDES-BENZ      212 240 16 18
MERCEDES-BENZ      212 240 18 18
MERCEDES-BENZ      212 240 19 18
MERCEDES-BENZ      212 240 24 18
MERCEDES-BENZ      2122400518
MERCEDES-BENZ      2122401718
MERCEDES-BENZ      220 240 01 18
MERCEDES-BENZ      220 240 02 18
MERCEDES-BENZ      220 240 04 18
MERCEDES-BENZ      220 240 05 18
MERCEDES-BENZ      220 240 07 18
MERCEDES-BENZ      220 240 18 18
MERCEDES-BENZ      220 240 21 18
MERCEDES-BENZ      5101457AA
MERCEDES-BENZ      A 212 240 19 18
MERCEDES-BENZ      A05101457AA
MERCEDES-BENZ      A140 240 11 18
MERCEDES-BENZ      A140 240 12 18
MERCEDES-BENZ      A140 240 13 18
MERCEDES-BENZ      A140 240 17 18
MERCEDES-BENZ      A140 240 18 18
MERCEDES-BENZ      A1702400018
MERCEDES-BENZ      A212 240 03 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 04 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 06 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 07 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 08 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 10 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 16 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 18 18
MERCEDES-BENZ      A212 240 24 18
MERCEDES-BENZ      A2122400518
MERCEDES-BENZ      A2122401718
MERCEDES-BENZ      A220 240 01 18
MERCEDES-BENZ      A220 240 02 18
MERCEDES-BENZ      A220 240 04 18
MERCEDES-BENZ      A220 240 05 18
MERCEDES-BENZ      A220 240 07 18
MERCEDES-BENZ      A220 240 18 18
MERCEDES-BENZ      A220 240 21 18
MERCEDES-BENZ      A33876 01

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-3086 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH