Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.4 TSI RS iV (2020.06-???) 150km » RH11-3110 reinhoch
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.4 Tsi Rs Iv (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-3110 REINHOCH

RH11-3110 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-3110
Poduszka silnika RH11-3110
RH11-3110
259.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-3110

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-3110 REINHOCH

Poduszka silnika
numery OEM:
BMW      22 11 6 853 450
BMW      22 11 6 875 630
BMW      22 11 8 743 621
BMW      22 11 8 835 566
BMW      6 853 450
BMW      6 875 630
BMW      8 743 621
BMW      8 835 566
MINI      22 11 6 853 450
MINI      22 11 6 875 630
MINI      22 11 8 743 621
MINI      22 11 8 835 566
MINI      6 853 450
MINI      6 875 630
MINI      8 743 621
MINI      8 835 566
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-3110 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH